Директорська контрольна робота - інструкції

 1. Складають завдання, затверджують його у директора. Продумують розбаловку завдань з урахуванням складності, кількості та необхідного часу виконання завдань. Складають та ретельно перевіряють ключ відповідей до кожного варіанта завдання (тримають його в секреті).

2. Звертаються до заступника директора Яблуновської Ю.А. для уточнення структури бланку відповідей (в разі потреби).

3. Вивчають розсадку учнів по аудиторіях на директорську контрольну роботу, а саме (загальна кількість дітей, кількість та перелік аудиторій, кількість учнів по аудиторіях)

4. Звертаються до «Центра друку та копій» (Якуба А.А.) для розмноження у відповідній кількості на паралель текстів завдань. Отримують вже готові бланки відповіді у відповідній кількості на паралель.

5. Формують пакети по (кількість та перелік аудиторії в розсадці) аудиторіях, в пакеті на аудиторію мають бути: тексти завдань, бланки, чернетки (в разі необхідності) – у кількості, що відповідає кількості учнів у аудиторії в розсадці. Якщо, завдання мають декілька варіантів, можна продумати та розкласти тексти чином, щоб вчителям екзаменаторам було зручно їх роздавати учням. На пакетах можна зазначити прізвище вчителя екзаменатора у відповідній аудиторії, згідно розкладу (відповідальна за розклад – методист Палій Л.І.). Окрім пакетів, слід приготувати запасні бланки, чернетки на випадок браку або недостачі.

6. До початку контрольної роботи, в учительській до пакетів додаються список учнів по аудиторіях з шифрами учнів (видає Яблуновська Ю.А.). Відповідальний за курс проводить з вчителями екзаменаторами короткий інструктаж (в разі потреби). Пакети з списками учнів роздаються вчителям екзаменаторам.

7. В останні хвилини контрольної роботи, заповнюють ключ відповідей на сайті ліцею – якщо має бути проведена комп‘ютерна перевірка. Має сенс заздалегідь додати ВСІ варіанти завдань на сайті ліцею, залишивши не заповненими тільки сам ключ.

8. Після завершення роботи, зібрати бланки відповідей по варіантах, списки учнів в окремі стопки.

9. Якщо передбачається комп‘ютерна обробка - перевірте , щоб у відповідних стопках були тільки бланки відповідних варіантів, бланки розташовувались в однієї орієнтації – «голова» зверху, «ноги» знизу), в стопках не було зайвих аркушів, чернеток, скріпок тощо. На комп‘ютерну перевірку заступнику директора Яблуновській Ю.А. задаються стопки варіантів, списки учнів по аудиторіях (вони потрібні для виправлення помилок при шифруванні вчителями бланків)

Вчитель екзаменатор:

Шифрує бланки відповідей – переписує п‘ятизначне число яке стоїть в списку поруч з прізвищем учня у відповідне місце бланку. Пишіть цифри охайно, не торкаючись нижньої лінії, темно-синьою або чорною пастою.

Будьте уважні - помилка хочби в одній цифрі призведе до втрати роботи. Не приховуйте помилку, якщо вона сталася - виправте її та здайте цей бланк відповідальному за цей курс в окрему стопку.  

Підписує бланк у відповідному місці, таким чином, щоб можна було розібрати прізвище (це вкаже з якої аудиторії бланк, та вразі якихось збоїв допоможе їх виправити). Крім цього підпис вчителя екзаменатора - вимога держави при оформленні підсумкових атестацій.

Далі буде :-)

Друк