українська література

1лекція03 вересняВступ. Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини 19 століття та її своєрідність на загальноєвропейському тлі. Культурно-просвітницька діяльність " Громада"
2лекція10 вересняЛітературний процес 70-90 рр. 19 ст. Іван Нечуй-Левицький. Життєвий і творчий шлях письменника. ’Кайдашева сім’я’ зразок реалістичної соціально-побутової повісті. ’Кайдашева сім’я’. персонажі повісті, проблематика твору. Українська ментальність, побут, мораль. Засоби комічного.
3лекція17 вересняНародознавство у творі. Мовне багатство повісті. Т.Л. Поняття про соціально-побутову повість. Колоритні людські характери в повісті. Т.Л.: засоби змалювання комічного(поглиблено).
4лекція24 вересняПозакласне читання №1 "Дві московки", "Хмари". Урок мовленнєвого розвитку №1 Інсценізація уривків з повісті "Кайдашева сім"я"
5лекція01 жовтняПанас Мирний. Нарис життя і творчості. Роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?’ Історія написання роману. Т.Л. Поняття про соціально-психологічний роман. Головний персонаж роману Чіпка Варениченко – ’пропаща сила’; багатоплановість роману. Т.Л.: соціально-психологічний роман
6лекція08 жовтняСистема образів другого плану в романі(семінар). Жіночі образи(Мотря, Галя, Христя), їх роль у творі. Образи Грицька й Максима.
7лекція15 жовтняУкраїнська драматургія і театр другої половини 19 – 20 століття. Іван Карпенко-Карий. Талановитий драматург-новатор. Життєвий і творчий шлях. ’Мартин Боруля’ - сатирична комедія нового типу. Перша народна артистка України М.Заньковецька.
8лекція22 жовтняПсихологічне вмотивування вчинків Мартина Борулі. Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика головного персонажа творів драматурга
9лекція29 жовтняАудиторна контрольна робота №1 Творчість І Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, Івана Карпенка-Карого (розгорнуті відповіді на запитання)
10лекція05 листопадаІван Франко - письменник, учений, громадський діяч. Франко - перекладач, публіцист, його творчість в музиці. "Сікстинська мадонна" - найвизначніший сонет, сонетарій Івана Франка.ті Івана Франка.
11лекція12 листопадаЛірика збірки ’ З вершин і низин’. Зміст і композиція збірки. Філософська й громадянська лірика. "Легенди про вічне життя". "Гімн" ("Замість пролога") Драматизм людський стосунків, роздуми про безсмертя, вираження життєствердної позиції ліричного героя-митця.
12лекція26 листопадаЛірична драма " Зів’яле листя" " Ой ти, дівчино, з горіха зерня", " Чого являєшся мені у сні".Життєві імпульси появи інтимних творів у доробку І.Франка. Поема ’Мойсей’ - вершина творчості Івана Франка. Історичний шлях нації та роль провідника. Т.Л. Традиції і новаторство в художній літературі.
13лекція03 грудня Урок виразного читання. Літературна композиція за інтимною лірикою І.Франка Роль Франка у розвитку драматургії й театру( "Украдене щастя").
14лекція10 грудня Новела "Сойчине крило" - жіноча доля в новій інтерпретації. Образ героя-адресата - уособлення боротьби між "естетикою" і "живим чоловіком". Т.Л.:поняття про модернізм
15лекція17 грудняМихайло Коцюбинський - людина високої культури. Психологічна новела "Інтермецо" Автобіографічна основа, проблеми душевної рівноваги, специфіка творчого процесу.Т.Л. Імпресіонізм, психологічна новела, "поезія у прозі"
16лекція24 грудня"Тіні забутих предків". Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв`язку зі світом природи. Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування найбільш разючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибоу.
17лекція14 січняОльга Кобилянська. Провідні мотиви реформатора прози і поборниці захисту людини. "Impromptu phantasie"(" Фантазія-експромт") - стпновлення цілісної натури, особистості. Образ ліричної героїні новели-роздуму.
18лекція21 січня«Valse melancolique»( "Меланхолійний вальс") - образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, вольової художниці Ганнусі. Урок виразного читання. Виразне читання Уривка з новели «Valse melancolique»
19лекція28 січняВасиль Стефаник. Перший український новеліст, майстер соціально-психологічної новели. ’Камінний хрест’ - художнє відтворення трагедії переселення галицьких селян в Канаду. Т.Л. Новела як жанр епосу: експресіонізм
20лекція04 лютогоАудиторна контрольна робота. Творчість Михайла Коцюбинського,, Івана Франка, Ольги Кобилянської, Василя Стефаника (розгорнуті відповіді на запитання)
21лекція11 лютогоМотиви лірики Лесі Українки. Особливості поетичного стилю. Громадянська лірика.’Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. "Слово, чому ти не твердая криця..." - призначення поета й поезії, автобіографічні мотиви. "Мріє, не зрадь", "Стояла я і слухала весну.." прагнення до мети і зображення повені людських почуттів.
22лекція18 лютогоЛісова пісня’ - шедевр нової української драматургії. Фольклорно-міфологічна основа сюжету драми-феєрії. Неоромантичне утвердження духовно-естнтичної сутності людини, її творчих можливостей.
23лекція25 лютогоПроблематика твору та система образів ’Лісової пісні’. Протиставлення вільного, красивого, духовно-багатого життя людини буденному прагматизму дріб’язковості, бездуховності. Т.Л. Драма-феєрія. Конфлікт між буденним і високим, дійсністю і мрією
24лекція04 березняМикола Вороний - ідеолог модернізації української літератури. Єдність краси природи й мистецтва "Блакитна Панна" Згадка про революцію як данина естетиці доби соціаьних перетворень "Інфанта" Т.Л. Символізм
25лекція18 березняОлександр Олесь(Кандиба) Неоромантичні, символістські тенденції у творчості. ’З журбою обнялась’, ’Чари ночі’, ’О слово рідне! Орле скутий!’ Т.Л. Драматичний етюд
26лекція25 березня’О слово рідне! Орле скутий!" - експресивне висловлювання патріотичних почуттів. Символізм драматичного твору "По дорозі в Казку"
27лекція01 квітняВолодимир Винниченко. Життя і творчість, громадська та політична діяльність. Прозові й драматимчні твори.
28лекція08 квітня"Момент" - реалістичне змалювання дійсності та філософського підтексту. Образ Панни - утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.
29лекція15 квітняПозакласне читання №2 Науково-фантастичний роман "Сонячна машина" Т.Л. Неореалізм
30лекція22 квітняУрок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади.
31лекція29 квітняЛітература рідного краю. Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами
32лекція06 травняТворчість Лесі Українки, М.Вороного, О.Олеся (тестування і розгорнуті відповіді)
33лекція13 травняУрок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним образом.
34лекція20 травняБесіда про твори, що вивчалися впродовж року й найбільше запам"яталися
35лекція27 травняПідсумковий урок

Вхід до вашого аккаунту