2019-2020 навчальний рік
1 | 1 триместр вересень(A) №1 | Тема: Я, моя сім`я, друзі. (Unit 1) (Present Simple/Continuous,Past Simple/Continuous)
Підтеми: Знову до навчання. Відпочинок влітку. | |
2 | 1 триместр вересень(B) №2 | Підтеми: З якими проблемами стикаються підлітки?. Взаємини між батьками та дітьми. | |
3 | 1 триместр вересень(B) №2 | Підтеми: Якості особистості. Види особистісних стосунків. | |
4 | 1 триместр вересень(A) №3 | .Підтеми: Добрі справи. Благочинність. | |
5 | 1 триместр вересень(B) №4 | Підтеми: Почуття. Взаємовідносини між підлітками. | |
6 | 1 триместр вересень(B) №4 | Підтеми: Друзі. Сучасні підлітки. | |
7 | 1 триместр вересень(A) №5 | Підтеми: Ідеальний друг. Пишемо листа другу. | |
8 | 1 триместр жовтень(B) №6 | Тема: Наука і технічний прогрес.(Unit 3) (Present Perfect/Past Simple/Past Perfect)
Підтеми: Роль технологічного процесу в житті людини. Майбутнє з роботами. | |
9 | 1 триместр жовтень(B) №6 | Підтеми: Наш світ у майбутньому. Технофобія. | |
10 | 1 триместр жовтень(A) №7 | Підтеми: Сучасні засоби комунікації. Мобільні телефони. Аудиторна контрольна робота | |
11 | 1 триместр жовтень(B) №8 | Підтеми: Лист другу. Мій новий технологічний пристрій. | |
12 | 1 триместр жовтень(B) №8 | Підтеми: Винаходи світу. Відомі винахідники. | |
13 | 1 триместр жовтень(A) №9 | Підтеми: Технології майбутнього. Роботи та люди. | |
14 | 1 триместр листопад(B) №10 | Тема: Харчування
Підтеми: Мої смаки. Кулінарні уподобання. | |
15 | 1 триместр листопад(B) №10 | Підтеми: Національна кухня України. Мої улюблені національні страви. | |
16 | 1 триместр листопад(A) №11 | Підтеми: Національна кухня Великої Британії. Кулінарні уподобання британців. Поточне оцінювання | |
17 | 2 триместр листопад(B) №12 | Тема: Природа і погода (unit 6)(Present Perfect/ Perfect Continuous.Past Perfect/Perfect Continuous)
Підтеми: Навколишнє середовище. Запаси води на планеті. | |
18 | 2 триместр листопад(B) №12 | Підтеми:Проблеми довкілля. Переробка сміття.
| |
19 | 2 триместр грудень(A) №13 | Підтеми: Види природних катаклізмів. Природні катаклізми та їх наслідки. .
| |
20 | 2 триместр грудень(B) №14 | Підтеми: Заходи щодо збереження навколишнього середовища. Глобальне потепління.
| |
21 | 2 триместр грудень(B) №14 | Підтеми: Зміна клімату в світі. Вплив погоди на здоров`я та настрій.
| |
22 | 2 триместр грудень(A) №15 | Тема: Україна.
Підтеми: Адміністративний та політичний устрій. Природні ресурси. Аудиторна контрольна робота | |
23 | 2 триместр грудень(B) №16 |
Підтеми: Подорожуємо Україною. Великі міста. | |
24 | 2 триместр грудень(B) №16 | Підтеми: Державні свята. Традиції України. | |
25 | 2 триместр січень(A) №17 | Тема: Дозвілля і спорт (unit 7) (Future Simple.Conditionals 0,1,2)
Підтеми: Небезпечний спорт. Бойові мистецтва | |
26 | 2 триместр січень(B) №18 | Підтеми: Спортсмени. Жіночі та чоловічі види спорту. | |
27 | 2 триместр січень(B) №18 | Підтеми: Професійний футбол. Як досягнути успіху в спорті. | |
28 | 2 триместр січень(A) №19 | Підтеми: Роль спорту в житті людини та суспільства. Мій улюблений вид спорту. | |
29 | 2 триместр лютий(B) №20 | Підтеми: Види міжнародних змагань. Олімпійські ігри. | |
30 | 2 триместр лютий(B) №20 | Підтеми: Лист другу. Відвідування спортивного залу,останні спортивні події. | |
31 | 2 триместр лютий(A) №21 | Підтеми: Відвідування спортивних змагань. Мої враження від матчу та змагань. | |
32 | 2 триместр лютий(B) №22 | Підтеми: Відвідування музею. Відвідування виставки або галереї. . Speaking | |
33 | 2 триместр лютий(B) №22 | Тема: Живопис.(Passive voice)
Підтеми: Жанри живопису. Відомі художники та їхні твори. | |
34 | 2 триместр лютий(B) №23 | Підтеми: Художники минулого й сучасності. Описуємо картини Поточне оцінювання | |
35 | 2 триместр березень(A) №24 | Підтеми: Мої враження щодо побаченого. Улюблений художник. | |
36 | 2 триместр березень(A) №24 | Підтеми: Відомі музеї світу. Складаємо порівняльний опис картин. | |
37 | 3 триместр березень(B) №25 | Тема: Робота і професії.(unit 9) (Past simple,used to/would)
Підтеми: Робота для підлітків. Зайнятість після школи. | |
38 | 3 триместр березень(A) №26 | Підтеми: Сучасні професії. Професійні якості. | |
39 | 3 триместр березень(A) №26 | Підтеми: Вимоги до професійних якостей. Як стати успішним в професії? | |
40 | 3 триместр березень(B) №27 | Підтеми: Постійна та тимчасова робота. Задоволення від роботи, головні чинники. | |
41 | 3 триместр квітень(A) №28 | Підтеми: Професійні навички. Як стати професіоналом?
Аудиторна контрольна робота | |
42 | 3 триместр квітень(A) №28 | Підтеми: Співбесіда з роботодавцем. Професія моєї мрії. | |
43 | 3 триместр квітень(B) №29 | Підтеми: Лист другу. Моя майбутня професія.
| |
44 | 3 триместр квітень(A) №30 | Тема: Шкільне життя (unit 11) (Future Simple/Present Continuous/to be going to)
Підтеми: Моє шкільне життя. Навчання в ліцеї. | |
45 | 3 триместр квітень(A) №30 | Підтеми: Освіта в Україні й за кордоном. Заклади освіти.
| |
46 | 3 триместр квітень(B) №31 | Підтеми: Середня та вища освіта. Що треба змінити в навчанні? Speaking | |
47 | 3 триместр травень(A) №32 | Підтеми: Школи майбутнього. Сучасні технології в освіті. | |
48 | 3 триместр травень(A) №32 | Підтеми: Лист другу. Моє майбутнє навчання. | |
49 | 3 триместр травень(B) №33 | Підтеми: Освітні програми за обміном. Дружні стосунки з партнерськими школами в світі. Поточне оцінювання | |
50 | 3 триместр травень(A) №34 | Тема: Англомовні країни
Підтеми: Адміністративний та політичний устрій. Природні ресурси. | |
51 | 3 триместр травень(A) №34 | Підтеми: Держані свята. Традиції. | |
52 | 3 триместр травень(B) №35 | Узагальнюючий урок |