Навчальна програма, предмет година психолога, 08 клас

2019-2020 навчальний рік

11 триместр
вересень(A) №1
Хто Я? Знайомство з учнями та учнів між собою. Розповідь про себе. Мої потреби і бажання. Використання методики Лірі для дослідження уявлень суб’єкта про себе та ідеальне „Я"
21 триместр
вересень(A) №1

31 триместр
вересень(A) №3
Я і медіа-інформація. Що таке засоби масової інформації та як їх використовують . Як впливає інформація на поведінку людей і відносини між ними.
41 триместр
вересень(A) №5
Я і цінності. Що це таке. Термінальні та інтегральні цінності Мілтона Рокіча. «За скільки тебе можна купити?»
51 триместр
вересень(A) №5

61 триместр
жовтень(A) №7
Я і ми: як жити разом. Соціальні норми. Чому слід дотримуватися їх.
71 триместр
жовтень(A) №9
Я і друзі. Хто такий друг? Правила товаришування. Дружба це ...
81 триместр
жовтень(A) №9

91 триместр
листопад(A) №11
Я і однокласники. Група, колектив, команда - хто ми? Чи легко бути лідером? Вміння висловлюватись і переконувати: що це означає.
102 триместр
грудень(A) №13
Я і конфлікт. Як люди сперечаються й ведуть переговори. Як поводитися в конфліктній ситуації. Як жити мирно?
112 триместр
грудень(A) №13

122 триместр
грудень(A) №15
Я, мої права та обов’язки. Які права і свободи людини і громадянина гарантує конституція України.. А які обов’язки?
132 триместр
січень(A) №17
Я і праця. Навіщо люди працюють. Задоволення від праці. Наша робота – це навчання.
142 триместр
січень(A) №17

152 триместр
січень(A) №19
Я і дозвілля. Навички управління власним часом та фінансами.
162 триместр
лютий(A) №21
Я і шкідливі звички.
172 триместр
лютий(A) №21

182 триместр
лютий(B) №23
Я і держава. Кому належить влада в державі. Вирішуємо безпосередньо і через представників
193 триместр
березень(B) №25
Я і сім’я. Що таке сім’я? Моя роль в сім’ї. Родина. Родинні традиції. Родинні реліквії. Родинні сценарії.
203 триместр
березень(B) №25

213 триместр
березень(B) №27
Я і громада. Я в громаді. Сусіди. Добросусідство. Це моя вулиця. Хто я на цій вулиці.
223 триместр
квітень(B) №29
Я і школа. Школа, в якій ми навчаємося. Наша школа. Школа як громада. Шкільне самоврядування. Як зробити, щоб мене "почули" в школі? Що ми можемо зробити для школи? Школа, яка нам не байдужа.
233 триместр
квітень(B) №31
Я - громадянин. Що таке патріотизм? Тут я живу. Місцева громада. Проблеми нашої громади.
243 триместр
квітень(B) №31

253 триместр
травень(B) №33
Заключне заняття . Представлення свого проекту
263 триместр
травень(B) №35