Навчальна програма, предмет зарубіжна література, 09 клас

2019-2020 навчальний рік

11 триместр
вересень(A) №1
Лек.1Ліцей як символ духовної культури. Кращі традиції культури в Аристотелевському, Пушкинському ліцеях. Традиції ліцейсьї культури в сьогоденні.
21 триместр
вересень(A) №3
Лек.2Античні образи та сюжети в класичному та сучасному мистецтві (’вічні образи’ - подорож крізь час), від античності до барокко.Бароко як доба і художній напрям у європейсьуій літературі.Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). Джонн Донн "Щоб мучить мене..."
31 триместр
вересень(A) №5
Лек.3Історичні умови, філософське та історичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.Класицизм як художній напрям у літературі 17 ст.Основні правила класицизму.
41 триместр
жовтень(A) №7
Лек.4Мольєр.’Міщанин-шляхтич’.Втілення в комедіїї рис класицистичного твору. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на театральне мистецтво світу. Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
Аудиторна контрольна робота
51 триместр
жовтень(A) №9
Лек.5Просвітництво. Розмаїття виявів літературного життя:виникнення та розвиток нових художніх ідей. Джонатан Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера" 1 частина. Просвітницькі ідеї у творі. Образ Гулівера як втілення концепції нової людини.Жанрова своєрідність роману.
61 триместр
листопад(A) №11
Лек.6Йоганн Вольфганг Гете. "Вільшаний король".Міфологічний зміст образів твору.Трагедія’Фауст’- один із найвидатніших творів світової літератури.Історія створення, композиція і проблематика.рагедія’Фауст’- один із найвидатніших творів світової літератури.
Поточне оцінювання
72 триместр
грудень(A) №13
Лек.7Пошуки сенсу буття і призначення людини (на прикладі образу Фауста).Діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Фауст і Маргарита
82 триместр
грудень(A) №15
Лек.8Романтизм.Історичні, філософські, естетичні чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Специфіка романтичного світосприйняття.Багатство і розмаїття літератури романтизму, художні відкриття і найвидатніші представники. Г.Гейне. "Книга пісень": особливості композиції,образ ліричного героя, фольклорні мотиви.
92 триместр
січень(A) №17
Лек.9Джордж Ноел Гордан Байрон- англійський поет-романтик. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості.Байронічний герой і настрої світової скорботи у віршах поета. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж.Байрона.
Аудиторна контрольна робота
102 триместр
січень(A) №19
Лек.10 Українська тема в творчості Байрона.Поема’Мазепа’, історична основа та романтичний міф.Риси романтичного героя в образі Мазепи. Специфіка зображення образу гетьмана у творі.
112 триместр
лютий(A) №21
Лек.11Романтизм в європейському мистецтві. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. Доповідь за темою: "Романтичний герой в європейській літературі".
122 триместр
лютий(B) №23
Лек.12Взаємодія романтизму і реалізму.Олександр Пушкін - великий російський поет.Значення творчості поета для розвитку світової літератури. Жанрове-тематичне розмаїття лірики О.С.Пушкіна. Ліричні роздуми про кохання та дружбу, втілені в поезії віликого росуйського поета
Поточне оцінювання
133 триместр
березень(B) №25
Лек.13’Євгеній Онегін’ - соціально-психологічний роман у віршах. Духовний світ його головних героїв. Реалістичне висвітлення романтричних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо). Традиції світової літератури у творі, художнє новаторство Пушкіна.
143 триместр
березень(B) №27
Лек.14Михайло Лермонтов. Мотиви світової скорботи, свободи і самотності, песимізм поезії Лермонтова. Вивчити напам ять вірші.Особливості розвитку сюжету і композиції в романі "Герой нашого часу". Складність образу Печоріна, духовна трагедія героя.
153 триместр
квітень(B) №29
Лек.15Микола Гоголь. Вплив української культури на розвиток його творчості. "Ревізор". Творча історія твору. Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі.Поєднання у творі елементів романтизму і реалізму.
Аудиторна контрольна робота
163 триместр
квітень(B) №31
Лек.16Космовська Барбара (нар. 1958р.) "Буба", "Буба: мертвий сезон". Художній світ Б.Космовської. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі. Гарпер Лі. "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні ідеали у творі.
173 триместр
травень(B) №33
Лек.17Рей Дуглас Бредбері. "451 за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії. Тема знецінення культури. Ерик Вольф Сігел. "Історія одного кохання".Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріала.
Поточне оцінювання