2018-2019 навчальний рік
1 | 1 триместр вересень(A) №1 | Лек.1 | Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХIХ. Розквіт соціально-психологічної прози 19 століття. Розвиток європейського роману 19 ст. Загальна характеристика розвитку культури та літератури 19 сторіччя. Основні літературознавчі вимоги до аналізу художнього тексту. |
2 | 1 триместр вересень(A) №3 | Лек.2 | Оноре де Бальзак(1799 - 1850). ’Людська комедія’:грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини19 століття; універсальний задум, тематико-жанровые особливості. Проблема справжніх і помилкових цінностей (’Гобсек’) Влада золота та філософія скнар |
3 | 1 триместр жовтень(A) №5 | Лек.3 | Стендаль(1783 -1842)Світоглядно-естетичні позиції митця та їх втілення у творчості. Синтез романтизму і реалізму у творах Стендаля. Поєднання соціально- політичного й психологічного аспектів у романі ’Червоне і чорне’. ’Червоне і чорне’ - трагічність буття. |
4 | 1 триместр жовтень(A) №7 | Лек.4 | Зльоти і падіння Жюльена Сореля. Літературно-психологічний портрет героя(сутність внутрішньої драми головного героя у звязку з авторським задумом роману Стендаля). Жіночі образи романа. Новаторство Стендаля у реалістичному відтворенні художньої моделі (на прикладі роману "Червоне та чорне") Аудторная контрольна робота |
5 | 1 триместр жовтень(A) №9 | Лек.5 | ’Російський філософський, соціально-психологічний роман 19 століття. Ф.М.Достоєвський. Доля письменника. Духовні пошуки.Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художнії творах. |
6 | 1 триместр листопад(A) №11 | Лек.6 | Ф.М.Достоєвський. ’Злочин і кара’ як вираження нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні, морально-етичні ідеї твору. Система образів роману, семантика, символіка його назви. Поточне оцінювання |
7 | 2 триместр грудень(A) №13 | Лек.7 | Теорія Раскольникова: розвінчання теорії сильної особистості, ’надлюдини’. Дорога до злочину. Свобода вибору і відповідальність людини за вчинки. Еволюція образу Раскольникова й розвінчання теорії. Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. образна система роману, символіка його назви. Контрольний твір-рздум за темою. |
8 | 2 триместр грудень(A) №15 | Лек.8 | "Аби розуміти поета, треба побувати в його країні". Лірика- мистецтво поезії. Ф.Тютчев, О.Фет. Практичні вправи за темою. Особливості новаторства у віршах. Імпресіонізм у поезії. Урок розвитку мови. Французький символізм. Творчість Поль Верлена, А.Рембо. |
9 | 2 триместр січень(A) №17 | Лек.9 | Духовні й творчі шукання та здобутки Л.М.Толстого(1828-1910). Огляд ’Війна і мир’, ’Анна Кареніна’.’Війна і мир’ - історичний, психологічний роман-епопея.Соціофілософська концепція твору. Народ і особистість, народ і влада в розумінні письменника.’Діалектика душі’ толстовських героїв. Роман ’Анна Кареніна’. Образи-характери роману, пластичність змалювання і психологічна глибина. Суперечливий образ Анни. Паралелізм у композиції роману, особливості стилю. Соціофілософська концепція твору. Народ і особистість, народ і влада в розумінні письменника. Аудторная контрольна робота |
10 | 2 триместр січень(A) №19 | Лек.10 | Творчо-аналітична робота. Міркування на тему: ’Манкуртізм’ (по уривку з романа Ч.Айтматова ’Плаха’). Роздум над моральними проблемами творів Достоєвського і Толстого. |
11 | 2 триместр лютий(A) №21 | Лек.11 | Загальна характеристика головних шляхів розвитку поезії сер.19 сторіччя. Нові грані романтичного поетичного світу в творчості пізніх романтиків (Ш.Бодлер, В.Вітмен, Ф Тютчев). |
12 | 2 триместр лютий(B) №23 | Лек.12 | О.Уайльд ’Портерт Доріана Грея’. Етико-філософський конфлікт краси і моралі. Уальд--письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уальда, імпресіоністичність стилю. Поточне оцінювання |
13 | 3 триместр березень(B) №25 | Лек.13 | Філософія життя, краса, насолоди в романі О.Уайльда ’Портрет Доріана Грея’.’Портрет Доріана Грея’ як осереддя творчості письменника, філософсько-естетичні та моральні проблеми твору. Риси інтелектуального роману. Контрольний домашній твір (есе) на тему: "Сенс людського буття". |
14 | 3 триместр квітень(B) №27 | Лек.14 | Комедія Пігмаліон’,її міфологічна основа. Динамізм дій й парадоксальність як невід’ємні риси творчості Шоу. Проблематика й художні особливості твору, його ’філологічний конфлікт’ і соціально-виховна спрямованість.Оновлення драматургії Б.Шоу ’Пігмаліон’Урок розвитку мови.Театральна революція англійського драматурга Шоу.Оновлення людини. |
15 | 3 триместр квітень(B) №29 | Лек.15 | Герпер Лі "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні ідеали у творі.
Ерік Вольф Сігел. "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Аудторная контрольна робота |
16 | 3 триместр квітень(B) №31 | Лек.16 | Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і ожливість його подалання. Ознаки притчі у творі. |
17 | 3 триместр травень(B) №33 | Лек.17 | Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людсткі взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц". Філософський зміст твору. Шмідт "Рожева дама". Дискусія. Поточне оцінювання |