Навчальна програма, предмет зарубіжна література, 10 клас

2017-2018 навчальний рік

11 триместр
вересень(A) №1
Лек.1Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХIХ. Розквіт соціально-психологічної прози 19 століття. Розвиток європейського роману 19 ст. Загальна характеристика розвитку культури та літератури 19 сторіччя. Основні літературознавчі вимоги до аналізу художнього тексту.
21 триместр
вересень(A) №3
Лек.2Оноре де Бальзак(1799 - 1850). ’Людська комедія’:грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини19 століття; універсальний задум, тематико-жанровые особливості. Проблема справжніх і помилкових цінностей (’Гобсек’) Влада золота та філософія скнар
31 триместр
жовтень(A) №5
Лек.3Стендаль(1783 -1842)Світоглядно-естетичні позиції митця та їх втілення у творчості. Синтез романтизму і реалізму у творах Стендаля. Поєднання соціально- політичного й психологічного аспектів у романі ’Червоне і чорне’. ’Червоне і чорне’ - трагічність буття.
41 триместр
жовтень(A) №7
Лек.4Зльоти і падіння Жюльена Сореля. Літературно-психологічний портрет героя(сутність внутрішньої драми головного героя у звязку з авторським задумом роману Стендаля). Жіночі образи романа. Новаторство Стендаля у реалістичному відтворенні художньої моделі (на прикладі роману "Червоне та чорне")
Аудиторна контрольна робота 1тр. №1
51 триместр
жовтень(A) №9
Лек.5’Російський філософський, соціально-психологічний роман 19 століття. Ф.М.Достоєвський. Доля. Духовні пошуки.Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художнії творах.
61 триместр
листопад(A) №11
Лек.6Ф.М.Достоєвський. ’Злочин і кара’ як вираження нового, поліфонічного типу художнього мислення. Філософські, соціальні, психологічні, морально-етичні ідеї твору. Система образів роману, семантика, символіка його назви.
Накопичувальний бал 1тр.
72 триместр
грудень(A) №13
Лек.7Теорія Раскольникова: розвінчання теорії сильної особистості, ’надлюдини’. Дорога до злочину. Свобода вибору і відповідальність людини за вчинки. Еволюція образу Раскольникова й розвінчання теорії. Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини. образна система роману, символіка його назви. Контрольний твір-рздум за темою.
82 триместр
грудень(A) №15
Лек.8"Аби розуміти поета, треба побувати в його країні". Лірика- мистецтво поезії. Ф.Тютчев, О.Фет. Практичні вправи за темою. Особливості новаторства у віршах. Імпресіонізм у поезії. Урок розвитку мови. Французький символізм. Творчість Поль Верлена, А.Рембо.
92 триместр
січень(A) №17
Лек.9Духовні й творчі шукання та здобутки Л.М.Толстого(1828-1910). Огляд ’Війна і мир’, ’Анна Кареніна’.’Війна і мир’ - історичний, психологічний роман-епопея.Соціофілософська концепція твору. Народ і особистість, народ і влада в розумінні письменника.’Діалектика душі’ толстовських героїв. Роман ’Анна Кареніна’. Образи-характери роману, пластичність змалювання і психологічна глибина. Суперечливий образ Анни. Паралелізм у композиції роману, особливості стилю. Соціофілософська концепція твору. Народ і особистість, народ і влада в розумінні письменника.
Аудиторна контрольна робота 2тр. №1
102 триместр
січень(A) №19
Лек.10Творчо-аналітична робота. Міркування на тему: ’Манкуртізм’ (по уривку з романа Ч.Айтматова ’Плаха’). Роздум над моральними проблемами творів Достоєвського і Толстого.
112 триместр
лютий(A) №21
Лек.11Загальна характеристика головних шляхів розвитку поезії сер.19 сторіччя. Нові грані романтичного поетичного світу в творчості пізніх романтиків (Ш.Бодлер, В.Вітмен, Ф Тютчев).
122 триместр
лютий(A) №23
Лек.12О.Уайльд ’Портерт Доріана Грея’. Етико-філософський конфлікт краси і моралі. Уальд--письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уальда, імпресіоністичність стилю.
Накопичувальний бал 2тр.
133 триместр
березень(B) №25
Лек.13Філософія життя, краса, насолоди в романі О.Уайльда ’Портрет Доріана Грея’.’Портрет Доріана Грея’ як осереддя творчості письменника, філософсько-естетичні та моральні проблеми твору. Риси інтелектуального роману. Контрольний домашній твір (есе) на тему: "Сенс людського буття".
143 триместр
квітень(B) №27
Лек.14Комедія Пігмаліон’,її міфологічна основа. Динамізм дій й парадоксальність як невід’ємні риси творчості Шоу. Проблематика й художні особливості твору, його ’філологічний конфлікт’ і соціально-виховна спрямованість.Оновлення драматургії Б.Шоу ’Пігмаліон’Урок розвитку мови.Театральна революція англійського драматурга Шоу.Оновлення людини.
153 триместр
квітень(B) №29
Лек.15 Герпер Лі "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні ідеали у творі. Ерік Вольф Сігел. "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
Аудиторна контрольна робота 3тр. №1
163 триместр
квітень(B) №31
Лек.16Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і ожливість його подалання. Ознаки притчі у творі.
173 триместр
травень(B) №33
Лек.17Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людсткі взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц". Філософський зміст твору. Шмідт "Рожева дама". Дискусія.
Накопичувальний бал 3тр.