Навчальна програма, предмет українська література, 09 клас

2018-2019 навчальний рік

11 триместр
вересень(A) №1
Лек.1 Роль і місце літератури в житті нації. Розвиток літератури. Творча індивідуальність митця. УНТ. Види родинно-побутових пісень ("Місяць на небі...", "Цвіте терен...", "Ой під вишнею, під черешнею","Сонце низенько...") ТЛ:народна пісня(поглиблено) НЛ-2
21 триместр
вересень(B) №2
Лек.2Види родинно-побутових пісень(про кохання, про сімейне життя). Культ романтизованих почуттів, сентиментальний пафос, традиційна символіка. Виразне читання родинно-побутових пісень. НЛ-2
31 триместр
вересень(A) №3
Лек.3Українські народні балади "Ой летіла стріла", "Ой га горі вогонь горить"Т.Л.: народна балада. Класифікація балад Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір ( "Моральні норми і щирі почуття, відображені в родинно-побутових піснях", "Українські балади - перлини усної народної творчості")НЛ-2
41 триместр
вересень(B) №4
Лек.4Українська середньовічна література 11-15 ст. Розвиток писемності. Найдавніші рукописні книги Київської Русі.(Остромирове Євангеліє, Ізборники Святослава). Перекладна література. НЛ-2
51 триместр
жовтень(A) №5
Лек.5Біблія (фрагменти). Легенди про Вавилонську вежу,про Мойсея. Десять заповідей. Притча про блудного сина. ТЛ: Біблія - святе письмо (Старий і Новий Заповіти) і збірки ліературних пам"яток (Книга Буття, Книга Псалмів, Пісня пісень. Біблійні книги в давній Україні. Українські переклади Біблії Т.Л.:притча
61 триместр
жовтень(B) №6
Лек.6Оригінальна література княжої Руси-України. Літописи як історично-художні твори."Повість минулих літ" . "Поученіє Володимира Мономаха", "Києво-Печерський патерик". "Слово о полку Ігоревім" - давньоруська пам"ятка, перлина українського ліро-епосу. Т.Л.: літописи
71 триместр
жовтень(A) №7
Лек.7"Слово о полку Ігоревім" . Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. Фольклорні мотиви. Поетичні образи Ярославни. Образ Руської землі НЛ-2
81 триместр
жовтень(B) №8
Лек.8 Українська література доби Ренесансу і доби Бароко. Т.л.: Ренесанс. Бароко. Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його ідеали. Біблійна основа творчості та його вчення про самопізнання. Робота над змістом байки-притчи "Бджола та Шершень". Художні особливості притч збірки "Байки харківські". "Сад божественних пісень". ТЛ: афоризми
91 триместр
жовтень(A) №9
Лек.9Аудиторна контрольна робота№1 Контрольні тестові творчі питання
Аудторная контрольна робота
101 триместр
листопад(B) №10
Лек.10 Суспільно-історичні обставини наприкінці 18 ст. Розвиток фольклористики, етнографії. Бурлескна стильова течія. Найвидатніші митці. Іван Котляревський. Історія створення "Енеїди" НЛ-1,2,3
111 триместр
листопад(A) №11
Лек.11Національний колорит, зображення всіх верств суспільства в "Енеїді".Бурлескний гумор, народна українська мова, утвердження народної моралі. ТЛ: травестія, бурлеск,пародія, алюзія
Поточне оцінювання
122 триместр
листопад(B) №12
Лек.12 Соціально-побутова драма "Наталка Полтавка" - перший твір нової української драматургії. ЇЇ сценічне життя. Наталка як уособлення найкращих рис української жінки. Пісні у творі.
132 триместр
грудень(A) №13
Лек.13Григорій Квітка-Основ"яненко - батько української прози. "Маруся" - перша україномовна повість нової української літератури.Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні. Інші персонажі твору. ТЛ: сентименталізм, реалізм.НЛ-1,2
142 триместр
грудень(B) №14
Лек.14Урок мовленнєвого розвитку. Уведення власних описів у пейзаж, інтер"єр, пейзаж повісті Г.Квітки-Основ"яненка "Маруся" (письмово) Урок позакласного читання.Григорій Квітка-Основ"яненко "Салдацький патрет"
152 триместр
грудень(A) №15
Лек.15 Література рідного краю Література українського романтизму.(оглядово) Поети-романтики. П.Гулак-Артемовський "Рибалка". Є.Гребінка "Ведмежий суд", "Човен". Образ небезпечної морської плавби як уособлення життєвого шляху людини. Пісенна(романсова) лірика поета. Т.Л. Романтизм, байка , романс. "Руська трійця" НЛ-1,2
162 триместр
грудень(B) №16
Лек.16Микола Гоголь. Літературна діяльність Миколи Гоголя,уродженця України. Місце його творчості на порубіжжі двох народів. . Вираження глибин національного духу у творчості митця. Повість "Тарас Бульба". Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору. Колізія морального і національного вибору синів Тараса Бульби. НЛ-1,2,3
172 триместр
січень(A) №17
Лек.17 Тарас Шевченко. Рання творчість. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів.("Причинна", "Думи мої, думи мої". Оглядове вивчення історичної теми у творчості Кобзаря ("Іван Підкова","Тарасова ніч", "Гайдамаки")Вісь неперервності історичного часу ("До Основ"яненка") Т.Л.: послання
182 триместр
січень(B) №18
Лек.18 Національна проблематика періоду "трьох літ". "Сон"(У всякого своя доля..) Поема("комедія") і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом "сну", його роль для розширення можливостей поетичного зображення. Т.Л.:гротеск, контраст, умовність.НЛ-1,2,3,4
192 триместр
січень(A) №19
Лек.19 "Кавказ" - відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Узагальнена ідея поеми- неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн Проблематика. Актуальність твору. НЛ-1,2,3,4
202 триместр
лютий(B) №20
Лек.20Аудиторна контрольна робота №2. (Розгорнуті відповіді на запитання)
Аудторная контрольна робота
212 триместр
лютий(A) №21
Лек.21"І мертивим, і живим, і ненародженим...". Продовження теми "землячків". Викриття конфорізму значної частини української еліти. Настроєві інтонації твору(суперечка, пересторога, погрроза, заклик тощо) Проблематика.НЛ-2
222 триместр
лютий(B) №22
Лек.22 "Вічна" тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі "Катерина". Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі ("Наймичка). НЛ-1,2,3
232 триместр
лютий(B) №23
Лек.23Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика персонажа поем "Катерина" і "Наймичка" Трагедія жінки-матері у боротьбі за своє материнство.("У нашім раї на землі...". "На панщині пшеницю жала...")
242 триместр
березень(A) №24
Лек.24Особистісна лірика Т.Г.Шевченка періоду арешту і заслання і після повернення з нього. "Доля" - самотність поета на чужині. "Росли укупочці, зросли.." - ностальгія за ідилією родинного життя.НЛ-2 Т.Л.: ліричний герой(поглиблено), лірична медитація.
Поточне оцінювання
253 триместр
березень(B) №25
Лек.25 Тарас Шевченко і Біблія. " Ісая. Глава 35" Духовна присутність Біблії в усій творчості. "Давидові псалми". ТЛ: псалом, гімн . Світова велич українського поета.НЛ-1,2
263 триместр
березень(A) №26
Лек.26 Урок позакласного читання Тарас Шевченко "Назар Стодоля" НЛ-4
273 триместр
квітень(B) №27
Лек.27Пантелеймон Куліш – письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач… "Українець в Європі, європеєць в Україні". Романтичний світогляд.НЛ-1
283 триместр
квітень(A) №28
Лек.28 "Чорна рада" -перший україномовний історичний роман. Історична основа й авторська уява. Версії тлумачення його назви Т.Л.: роман, роман-хроніка, історичний роман.нл-2
293 триместр
квітень(B) №29
Лек.29Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов"язку. Порівняльна характеристика Якима Сомка та Іванця Брюховецького. НЛ-1,2,3,4
303 триместр
квітень(A) №30
Лек.30Марко Вовчок. Життя і творчість. Твори різними мовами. "Народні оповідання". Продовження теми народного життя в повісті "Інститутка"
313 триместр
квітень(B) №31
Лек.31Антилюдяна суть кріпосництва. Образи. Авторська позиція.ТЛ: реалізмл Н.Л- 2,3 Урок позакласного читання . Марко Вовчок "Козачка" зі збірки "Народні оповідання"
323 триместр
травень(A) №32
Лек.32Контрольна робота №6 (тести)
Аудторная контрольна робота
333 триместр
травень(B) №33
Лек.33Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові улюбленої книжки.
343 триместр
травень(A) №34
Лек.34Література рідного краю. НЛ-4 Урок виразного читання. Виразне читання уривку з роману "Чорна рада" П.Куліша
353 триместр
травень(B) №35
Лек.35Узагальнення і систематизація вивченого за рік. Рекомендована література з позакласного читання
Поточне оцінювання