Навчальна програма, предмет українська література, 10 клас

2018-2019 навчальний рік

11 триместр
вересень(A) №1
Лек.1Вступ. Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини 19 століття та її своєрідність на загальноєвропейському тлі. Культурно-просвітницька діяльність " Громада"
21 триместр
вересень(B) №2
Лек.2Літературний процес 70-90 рр. 19 ст. Іван Нечуй-Левицький. Життєвий і творчий шлях письменника. ’Кайдашева сім’я’ зразок реалістичної соціально-побутової повісті. ’Кайдашева сім’я’. персонажі повісті, проблематика твору. Українська ментальність, побут, мораль. Засоби комічного.
31 триместр
вересень(A) №3
Лек.3Народознавство у творі. Мовне багатство повісті. Т.Л. Поняття про соціально-побутову повість. Колоритні людські характери в повісті. Т.Л.: засоби змалювання комічного(поглиблено).
41 триместр
вересень(B) №4
Лек.4Позакласне читання №1 "Дві московки", "Хмари". Урок мовленнєвого розвитку №1 Інсценізація уривків з повісті "Кайдашева сім"я"
51 триместр
жовтень(A) №5
Лек.5Панас Мирний. Нарис життя і творчості. Роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?’ Історія написання роману. Т.Л. Поняття про соціально-психологічний роман. Головний персонаж роману Чіпка Варениченко – ’пропаща сила’; багатоплановість роману. Т.Л.: соціально-психологічний роман
61 триместр
жовтень(B) №6
Лек.6Система образів другого плану в романі(семінар). Жіночі образи(Мотря, Галя, Христя), їх роль у творі. Образи Грицька й Максима.
71 триместр
жовтень(A) №7
Лек.7Українська драматургія і театр другої половини 19 – 20 століття. Іван Карпенко-Карий. Талановитий драматург-новатор. Життєвий і творчий шлях. ’Мартин Боруля’ - сатирична комедія нового типу. Перша народна артистка України М.Заньковецька.
81 триместр
жовтень(B) №8
Лек.8Психологічне вмотивування вчинків Мартина Борулі. Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-характеристика головного персонажа творів драматурга
91 триместр
жовтень(A) №9
Лек.9Аудиторна контрольна робота №1 Творчість І Нечуя-Левицького, Панаса Мирного, Івана Карпенка-Карого (розгорнуті відповіді на запитання)
Аудторная контрольна робота
101 триместр
листопад(B) №10
Лек.10Іван Франко - письменник, учений, громадський діяч. Франко - перекладач, публіцист, його творчість в музиці. "Сікстинська мадонна" - найвизначніший сонет, сонетарій Івана Франка.ті Івана Франка.
111 триместр
листопад(A) №11
Лек.11Лірика збірки ’ З вершин і низин’. Зміст і композиція збірки. Філософська й громадянська лірика. "Легенди про вічне життя". "Гімн" ("Замість пролога") Драматизм людський стосунків, роздуми про безсмертя, вираження життєствердної позиції ліричного героя-митця.
Поточне оцінювання
122 триместр
листопад(B) №12
Лек.12Лірична драма " Зів’яле листя" " Ой ти, дівчино, з горіха зерня", " Чого являєшся мені у сні".Життєві імпульси появи інтимних творів у доробку І.Франка. Поема ’Мойсей’ - вершина творчості Івана Франка. Історичний шлях нації та роль провідника. Т.Л. Традиції і новаторство в художній літературі.
132 триместр
грудень(A) №13
Лек.13 Урок виразного читання. Літературна композиція за інтимною лірикою І.Франка Роль Франка у розвитку драматургії й театру( "Украдене щастя").
142 триместр
грудень(B) №14
Лек.14 Новела "Сойчине крило" - жіноча доля в новій інтерпретації. Образ героя-адресата - уособлення боротьби між "естетикою" і "живим чоловіком". Т.Л.:поняття про модернізм
152 триместр
грудень(A) №15
Лек.15Михайло Коцюбинський - людина високої культури. Психологічна новела "Інтермецо" Автобіографічна основа, проблеми душевної рівноваги, специфіка творчого процесу.Т.Л. Імпресіонізм, психологічна новела, "поезія у прозі"
162 триместр
грудень(B) №16
Лек.16"Тіні забутих предків". Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв`язку зі світом природи. Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування найбільш разючих епізодів із повісті з аргументацією свого вибоу.
172 триместр
січень(A) №17
Лек.17Ольга Кобилянська. Провідні мотиви реформатора прози і поборниці захисту людини. "Impromptu phantasie"(" Фантазія-експромт") - стпновлення цілісної натури, особистості. Образ ліричної героїні новели-роздуму.
182 триместр
січень(B) №18
Лек.18«Valse melancolique»( "Меланхолійний вальс") - образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, вольової художниці Ганнусі. Урок виразного читання. Виразне читання Уривка з новели «Valse melancolique»
192 триместр
січень(A) №19
Лек.19Василь Стефаник. Перший український новеліст, майстер соціально-психологічної новели. ’Камінний хрест’ - художнє відтворення трагедії переселення галицьких селян в Канаду. Т.Л. Новела як жанр епосу: експресіонізм
202 триместр
лютий(B) №20
Лек.20Аудиторна контрольна робота. Творчість Михайла Коцюбинського,, Івана Франка, Ольги Кобилянської, Василя Стефаника (розгорнуті відповіді на запитання)
Аудторная контрольна робота
212 триместр
лютий(A) №21
Лек.21Мотиви лірики Лесі Українки. Особливості поетичного стилю. Громадянська лірика.’Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. "Слово, чому ти не твердая криця..." - призначення поета й поезії, автобіографічні мотиви. "Мріє, не зрадь", "Стояла я і слухала весну.." прагнення до мети і зображення повені людських почуттів.
222 триместр
лютий(B) №22
Лек.22Лісова пісня’ - шедевр нової української драматургії. Фольклорно-міфологічна основа сюжету драми-феєрії. Неоромантичне утвердження духовно-естнтичної сутності людини, її творчих можливостей.
232 триместр
лютий(B) №23
Лек.23Проблематика твору та система образів ’Лісової пісні’. Протиставлення вільного, красивого, духовно-багатого життя людини буденному прагматизму дріб’язковості, бездуховності. Т.Л. Драма-феєрія. Конфлікт між буденним і високим, дійсністю і мрією
242 триместр
березень(A) №24
Лек.24Микола Вороний - ідеолог модернізації української літератури. Єдність краси природи й мистецтва "Блакитна Панна" Згадка про революцію як данина естетиці доби соціаьних перетворень "Інфанта" Т.Л. Символізм
Поточне оцінювання
253 триместр
березень(B) №25
Лек.25Олександр Олесь(Кандиба) Неоромантичні, символістські тенденції у творчості. ’З журбою обнялась’, ’Чари ночі’, ’О слово рідне! Орле скутий!’ Т.Л. Драматичний етюд
263 триместр
березень(A) №26
Лек.26’О слово рідне! Орле скутий!" - експресивне висловлювання патріотичних почуттів. Символізм драматичного твору "По дорозі в Казку"
273 триместр
квітень(B) №27
Лек.27Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська та політична діяльність. Прозові й драматимчні твори.
283 триместр
квітень(A) №28
Лек.28"Момент" - реалістичне змалювання дійсності та філософського підтексту. Образ Панни - утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.
293 триместр
квітень(B) №29
Лек.29Позакласне читання №2 Науково-фантастичний роман "Сонячна машина" Т.Л. Неореалізм
303 триместр
квітень(A) №30
Лек.30Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади.
313 триместр
квітень(B) №31
Лек.31Література рідного краю. Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами
323 триместр
травень(A) №32
Лек.32Творчість Лесі Українки, М.Вороного, О.Олеся (тестування і розгорнуті відповіді)
Аудторная контрольна робота
333 триместр
травень(B) №33
Лек.33Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним образом.
343 триместр
травень(A) №34
Лек.34Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й найбільше запам"яталися
353 триместр
травень(B) №35
Лек.35Підсумковий урок
Поточне оцінювання