Навчальна програма, предмет українська література, 11 клас

2019-2020 навчальний рік

11 триместр
вересень(A) №1
Лек.1Вступ.Складні суспільно-історичні умови розвитку української літератури 20 століття; основні стильові напрямки. Т.Л. "Розстріляне відродження"
21 триместр
вересень(B) №2
Лек.2Поезія. Павло Тичина. Найбільший модерніст 20 століття. "Арфами, арфами..", "О,панно Інно…", "Ви знаєте, як липа шелестить…", "Пам`яті тридцяти" ," Одчиняйте двері.."Т.Л. Вітаїзм, експресіонізм, кларнетизм. Євген Плужник. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси.
31 триместр
вересень(A) №3
Лек.3Літературний авангард. Михайль Семенко - український футуризм. "Бажання", "Місто", "Запрошення".Київські неокласники. Микола Зеров "Київ - традиція". Т.Л.: авангард, футуризм, деструкція, урбанізм
41 триместр
вересень(B) №4
Лек.4М Рильський "Молюсь і вірю", "Солодкий світ!.." Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі. Т.Л. Філософічність, сонет.Сонет " У теплі дні збирання винограду" - вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Т.Л. Сонет, філософічність
51 триместр
вересень(A) №5
Лек.5 Урок виразного читання. Декламування поезій. Урок позакласного читання. Поезії Майка Йогансена
61 триместр
жовтень(B) №6
Лек.6Проза. Жанрово-стильове розмаїття, модернізм у прозі. Микола Хвильовий(М.Фітільов). Провідна роль у літературному житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр.
71 триместр
жовтень(A) №7
Лек.7"Я(Романтика)" - проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і призначенням.
81 триместр
жовтень(B) №8
Лек.8Юрій Яновський. Романтичність світовідчуття і стилю в ранній творчості. Письменник і кіно. Новаторство художньої форми "Майстер корабля". Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисера,Сева, Тайах, та прототипи, модерністські образи образи Міста, Моря. Морально-етичні колізії твору. Т.Л. Художній час і простір, умовність зображення.
91 триместр
жовтень(A) №9
Лек.9Аудиторна контольна робота №1 Українська поезія 20-х років 20 століття. Микола Хвильовий, Юрій Яновський. Творчі тестові запитання.
Аудиторна контрольна робота
101 триместр
листопад(B) №10
Лек.10Валер"ян Підмогильний. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. "Місто" - зображення "цілісної" людини: єдність біологічного, духовного, соціального. Т.Л. Екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія. НЛ-2
111 триместр
листопад(A) №11
Лек.11Остап Вишня(Павло Губенко)Оптимізм,любов до природи, людини, легкий гумор як риси індивідуального почерку митця."Моя автобіографія", "Сом" Т.Л. Усмішка
122 триместр
листопад(B) №12
Лек.12Драматургія. Розвиток національного театру("Березіль" Леся Курбаса, драматургія 1920-1930 років). Микола Куліш. Тісна праця з театром Леся Курбаса. Сатирична комедія "Мина Мазайло". Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації. Т.Л. Сатирична комедія.
132 триместр
грудень(A) №13
Лек.13Література української діаспори. "Празька школа" українських письменників. Євген Маланюк, Юрій Дараган, Юрій Клен, Олег Ольжич, Юрій Липа, Олена Липа.
142 триместр
грудень(B) №14
Лек.14Євген Маланюк. Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії " Уривок з поеми". "Напис в книзі віршів..." - ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час длч нащадків.
152 триместр
грудень(A) №15
Лек.15Іван Багряний. "Тигролови" як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Т.Л. Пригодницький роман Урок мовленнєвого розвитку. Усна характеристика
162 триместр
грудень(B) №16
Лек.16Література в Західній Україні (до 1939 року) Богдан-Ігор Антонич. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. "Автопортрет","Вишні", "Зелена Євангелія", "Дороги","Різдво". Т.Л.Міфологізм, асоціативність. НЛ-2
172 триместр
січень(A) №17
Лек.17Осип Турянський. "Поза межами болю". Поема у прозі. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Т.Л. Поема у прозі. Урок позакласного читання. Улас Самчук "Марія"
182 триместр
січень(B) №18
Лек.18Українська література 1940-1950р.р. Олександр Довженко - відомий український у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно."Щоденник" - правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Т.Л. Публіцистичність
192 триместр
січень(A) №19
Лек.19"Зачарована Десна" - поєдання минулого і сучасного та два ліричні герої: малий Сашко та зріла людина. Т.Л. Кіноповість, публіцистичність. Урок мовленнєвого розвитку. Складання анотацій до творів О.Довженка.
202 триместр
лютий(B) №20
Лек.20Аудиторна контрольна робота №2 Тестові творчі завдання (Остап Вишня, Богдан-Ігор Антонич, Олександр Довженко, Євген Маланюк, Микола Куліш
Аудиторна контрольна робота
212 триместр
лютий(A) №21
Лек.21Т.Л. Соцреалізм, модернізм, постмодернізм. Поети-шістдесятники. Василь Симоненко. Традиційність його лірики. "Задивляюсь у твої зіниці..", "Я..", "Ти знаєш, що ти - людина.." Т.Л. Віршові розміри
222 триместр
лютий(B) №22
Лек.22Дмитро Павличко. Громадянські мотиви лірики. "Два кольори". Микола Вінграновський. Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самозосередження". "Таємниця твого обличчя". Використання фольклорних персоніфікованих образііів для передачі глибокого почуття.
232 триместр
лютий(B) №23
Лек.23Ліна Костенко. Особливості індивідуального стилю(філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). "Страшні слова, коли вони мовчать", Недумано, негадано...", "Хай буде легко дотиком пера.." " По сей день Посейдон посідає свій трон.. " - мотив єднання людини зі світом рукотворної краси і природою
242 триместр
березень(A) №24
Лек.24"Маруся Чурай" - історико-фольклорна основа історичного роману.
253 триместр
березень(B) №25
Лек.25Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. Т.Л. Роман у віршах НЛ-1,2,3,4
263 триместр
березень(A) №26
Лек.26Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. " Мені зоря сіяла....", "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..", "Господи, гніву пречистого..". Стан активної позиції ліричного героя. Т.Л. Екзистенційні ідеї в художньому творі
273 триместр
березень(B) №27
Лек.27Іван Драч. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть мистецтва. Т.Л. Балада Урок виразного читання. Декламування поетів-шістдесятників
283 триместр
квітень(A) №28
Лек.28Проза другої половини 20 століття. Олесь Гончар. "Модри Камінь" - романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі. Т.Л. Новела
293 триместр
квітень(B) №29
Лек.29Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном" -"вічна" тема любовного трикутника в новітній інтерпретації. Т.Л. Художня деталь (поглиблено)
303 триместр
квітень(A) №30
Лек.30Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.
313 триместр
квітень(B) №31
Лек.31Історико-культурна ситуація наприкінці 20 століття та початку 21 століття. З"ява нового літературного покоління. Література елітарна,вишукана, високохудожня. Література масова, популярна. Т.Л. Постмодернізм, література елітарна, масова
323 триместр
травень(A) №32
Лек.32Аудиторна контрольна робота №3 Тестові творчі завдання(Ліна Костенко, Василь Стус, Григір Тютюнник, Олесь Гончар)
Аудиторна контрольна робота