2021-2022 навчальний рік
1 | 1 триместр вересень(A) №1 | Лек.1 | Художня література як одна з форм діяльності людини. Усна народна творчість. Історичні пісні. "Зажурилась Україна, бо нічим прожити", "Чи не той то Хміль", "Ой Морозе, Морозенку", " Та, ой, як же крикнув козак Сірко.." Образи історичних осіб. Т.Л.: художній образ, художній твір(поглиблено) |
2 | 1 триместр вересень(B) №2 | Лек.2 | Історичні пісні про боротьбу проти соціального гніту "Максим Залізняк", "За Сибіром сонце сходить" Пісні Марусі Чурай"Засвіт встали козаченьки", "Віють вітри, віють буйні" Т.Л.: історичні пісні. НЛ-2,3 |
3 | 1 триместр вересень(A) №3 | Лек.3 | Думи. Різновиди дум. Дума "Маруся Богуславка" Проблема вибору, роздвоєність особистості.. Т.Л.:думи НЛ-1,2 |
4 | 1 триместр вересень(B) №4 | Лек.4 | Урок мовленнєвого розвитку № 1 Твір з теми "Героїчний епос українців" ( за історичними піснями).НЛ-2 |
5 | 1 триместр жовтень(A) №5 | Лек.5 | Світ української поезії Т.Г.Шевченко. "Думи мої, думи мої..."(1847) Викуп поета з неволі, причини його покарання царем, арешт, заслання. Роздуми автора про власну долю, долю України, плинність і скороминущість життя людини. Т.Л.:філософська лірика |
6 | 1 триместр жовтень(B) №6 | Лек.6 | Мотиви невольницької поезії "Ой три шляхи широкії", "Мені однаково чи я..", Особливості мови лірики Т.Шевченка. НЛ-2 |
7 | 1 триместр жовтень(A) №7 | Лек.7 | Леся Українка. Розповідь про життя поетеси. Мотив гармонійного єднання "Давня весна". Ліричність, романтичність, волелюбність у віршах поетеси "Хотіла б я піснею стати", "Ви щасливі, пречистії зорі". |
8 | 1 триместр жовтень(B) №8 | Лек.8 | Л.Українки "Давня казка". Роль митця у суспільстві, служіння музі, народові.Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини в поемі .НЛ-2,3 |
9 | 1 триместр листопад(A) №9 | Лек.9 | Контрольна робота №1 Тест (творчі запитання) Аудиторна контрольна робота |
10 | 1 триместр листопад(B) №10 | Лек.10 | Володимир Сосюра "Осінь","Васильки" - взірець інтимної лірики. "Любіть Україну" - щирість ліричного самовираження, патріотичний пафос.НЛ-1, 2. ТЛ.: громадянська лірика, інтимна лірика, пейзажна лірика |
11 | 1 триместр листопад(A) №11 | Лек.11 | Василь Голобородько "З дитинства: дощ", "Наша мова", "Теплі слова". Самобутня постать поета в українській літературі. Оригінальність, простота висловлення глибоких почуттів, важливих думок. Т.Л.: вільний вірш, верлібр |
12 | 2 триместр листопад(B) №12 | Лек.12 | Урок позакласного читання.№1Т.Г.Шевченко, Леся Українка, Василь Голобородько Володимир Підпалий "..Бачиш між трав зелених..", "Зимовий етюд" Щирість почуттів поета. |
13 | 2 триместр грудень(A) №13 | Лек.13 | Із сучасної української поезії(кінця 20 - початку 21 ст.) В Герасимюк "Чоловічий танець" - перебування ліричного героя поза кадром, сила чоловічого духу. І.Малкович "З янголом на плечі", "З нічних молитв" Т.Л.:балада |
14 | 2 триместр грудень(B) №14 | Лек.14 | А.Мойсієнко "Жовтень жовті жолуді" - пізнання естетичної зображальної, змістової, звукової цілісності поетичного твору. І.Павлюк "Дівчинка", Г.Кирпа "Мій ангел такий маленький.., "Коли до вас темної ночі.." прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя. Т.Л.: алітерація, асонанс .НЛ-1,2,3 |
15 | 2 триместр грудень(A) №15 | Лек.15 | Національна драма. Іван Карпенко-Карий. Короткі відомості про митця , театр "корифеїв". Т.Л.: драматичний твір, комедія, трагікомедія |
16 | 2 триместр грудень(B) №16 | Лек.16 | " Сто тисяч". Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням наживи. Проблема влади грошей, засоби комічного, характеристика дійових осіб.НЛ-2,3,4 |
17 | 2 триместр січень(A) №17 | Лек.17 | Урок мовленнєвого розвитку №2 Усний твір-роздум на одну із виучувавних тем Українська проза (20 ст.) |
18 | 2 триместр січень(B) №18 | Лек.18 | М.Коцюбинський "Дорогою ціною" - пригодницький романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди. |
19 | 2 триместр січень(A) №19 | Лек.19 | Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги - протест проти будь-якого насильства людини над людиною.НЛ-2,3. Аудиторна контрольна робота |
20 | 2 триместр лютий(B) №20 | Лек.20 | Контрольна робота №3 Контрольні творчі питання |
21 | 2 триместр лютий(A) №21 | Лек.21 | Олександр Довженко "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття. НЛ-2,3 |
22 | 2 триместр лютий(B) №22 | Лек.22 | Література рідного краю |
23 | триместр () №23 | Лек.23 | Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути" Повість про школу й проблеми дорослішання. |
24 | 2 триместр березень(B) №24 | Лек.24 | Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Осмислення важливості моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків.НЛ-2,3 |
25 | 2 триместр березень(A) №25 | Лек.25 | Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути" . Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. |
26 | 2 триместр березень(B) №26 | Лек.26 | В. Дрозд ."Білий кінь Шептало" Проблема людини в суспільстві, її знеособлення. |
27 | 2 триместр квітень(A) №27 | Лек.27 | В. Дрозд ."Білий кінь Шептало" . Уміння зберегти власну індивідуальність у сучасному світі. НЛ-2,3 |
28 | 2 триместр квітень(B) №28 | Лек.28 | Урок позакласного читання №2 І.Франко "Лис Микита" |
29 | 2 триместр квітень(A) №29 | Лек.29 | Юрій Винничук. "Місце для дракона" . Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони". Дракон Грицько - поет і християнин.НЛ-2 |
30 | 2 триместр квітень(B) №30 | Лек.30 | Український гумор. Валентин Чемерис. "Вітька Галя, або Повість про перше кохання" Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. |
31 | 2 триместр травень(A) №31 | Лек.31 | Валентин Чемерис. "Вітька Галя, або Повість про перше кохання" . Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі. НЛ-3 |
32 | 2 триместр травень(B) №32 | Лек.32 | Контрольна робота Контрольний твір-роздум . Аудиторна контрольна робота |
33 | 2 триместр травень(A) №33 | Лек.33 | Література рідного краю.НЛ-2 |
34 | 2 триместр травень(B) №34 | Лек.34 | Повторення й узагальнення за рік |
35 | 2 триместр травень(A) №35 | Лек.35 | Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.НЛ-1,2,3,4 |