2021-2022 навчальний рік
1 | 1 триместр вересень(A) №1 | Лек.1 | Ліцей як символ духовної культури. Кращі традиції культури в Аристотелевському, Пушкинському ліцеях. Традиції ліцейсьї культури в сьогоденні. |
2 | 1 триместр вересень(A) №3 | Лек.2 | Античні образи та сюжети в класичному та сучасному мистецтві (’вічні образи’ - подорож крізь час), від античності до барокко.Бароко як доба і художній напрям у європейсьуій літературі.Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). Джонн Донн "Щоб мучить мене..." |
3 | 1 триместр жовтень(A) №5 | Лек.3 | Історичні умови, філософське та історичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.Класицизм як художній напрям у літературі 17 ст.Основні правила класицизму. |
4 | 1 триместр жовтень(A) №7 | Лек.4 | Мольєр.’Міщанин-шляхтич’.Втілення в комедіїї рис класицистичного твору. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на театральне мистецтво світу. Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. |
5 | 1 триместр листопад(A) №9 | Лек.5 | Просвітництво. Розмаїття виявів літературного життя:виникнення та розвиток нових художніх ідей. Джонатан Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера" 1 частина. Просвітницькі ідеї у творі. Образ Гулівера як втілення концепції нової людини.Жанрова своєрідність роману. Аудиторна контрольна робота |
6 | 1 триместр листопад(A) №11 | Лек.6 | Йоганн Вольфганг Гете. "Вільшаний король".Міфологічний зміст образів твору.Трагедія’Фауст’- один із найвидатніших творів світової літератури.Історія створення, композиція і проблематика.рагедія’Фауст’- один із найвидатніших творів світової літератури. Поточне оцінювання |
7 | 2 триместр грудень(A) №13 | Лек.7 | Пошуки сенсу буття і призначення людини (на прикладі образу Фауста).Діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Фауст і Маргарита |
8 | 2 триместр грудень(A) №15 | Лек.8 | Романтизм.Історичні, філософські, естетичні чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Специфіка романтичного світосприйняття.Багатство і розмаїття літератури романтизму, художні відкриття і найвидатніші представники. Г.Гейне. "Книга пісень": особливості композиції,образ ліричного героя, фольклорні мотиви. |
9 | 2 триместр січень(A) №17 | Лек.9 | Джордж Ноел Гордан Байрон- англійський поет-романтик. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості.Байронічний герой і настрої світової скорботи у віршах поета. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж.Байрона. |
10 | 2 триместр січень(A) №19 | Лек.10 | Українська тема в творчості Байрона.Поема’Мазепа’, історична основа та романтичний міф.Риси романтичного героя в образі Мазепи. Специфіка зображення образу гетьмана у творі. Поточне оцінювання |
11 | 2 триместр лютий(A) №21 | Лек.11 | Романтизм в європейському мистецтві. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. Доповідь за темою: "Романтичний герой в європейській літературі". |
12 | триместр () №23 | Лек.12 | Взаємодія романтизму і реалізму.Олександр Пушкін - великий російський поет.Значення творчості поета для розвитку світової літератури. Жанрове-тематичне розмаїття лірики О.С.Пушкіна. Ліричні роздуми про кохання та дружбу, втілені в поезії віликого росуйського поета Підсумкове оцінювання |
13 | 2 триместр березень(A) №25 | Лек.13 | ’Євгеній Онегін’ - соціально-психологічний роман у віршах. Духовний світ його головних героїв. Реалістичне висвітлення романтричних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо). Традиції світової літератури у творі, художнє новаторство Пушкіна. |
14 | 2 триместр квітень(A) №27 | Лек.14 | Михайло Лермонтов. Мотиви світової скорботи, свободи і самотності, песимізм поезії Лермонтова. Вивчити напам ять вірші.Особливості розвитку сюжету і композиції в романі "Герой нашого часу". Складність образу Печоріна, духовна трагедія героя. |
15 | 2 триместр квітень(A) №29 | Лек.15 | Микола Гоголь. Вплив української культури на розвиток його творчості. "Ревізор". Творча історія твору. Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі.Поєднання у творі елементів романтизму і реалізму. |
16 | 2 триместр травень(A) №31 | Лек.16 | Космовська Барбара (нар. 1958р.) "Буба", "Буба: мертвий сезон". Художній світ Б.Космовської. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі. Гарпер Лі. "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні ідеали у творі. Аудиторна контрольна робота |
17 | 2 триместр травень(A) №33 | Лек.17 | Рей Дуглас Бредбері. "451 за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії. Тема знецінення культури. Ерик Вольф Сігел. "Історія одного кохання".Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріала. Поточне оцінювання |