2021-2022 навчальний рік
1 | 1 триместр вересень(A) №1 | Лек.1 | Вступ.Складні суспільно-історичні умови розвитку української літератури 20 століття; основні стильові напрямки. Т.Л. "Розстріляне відродження" |
2 | 1 триместр вересень(B) №2 | Лек.2 | Поезія. Павло Тичина. Найбільший модерніст 20 століття. "Арфами, арфами..", "О,панно Інно…", "Ви знаєте, як липа шелестить…", "Пам`яті тридцяти" ," Одчиняйте двері.."Т.Л. Вітаїзм, експресіонізм, кларнетизм. Євген Плужник. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси. |
3 | 1 триместр вересень(A) №3 | Лек.3 | Літературний авангард. Михайль Семенко - український футуризм. "Бажання", "Місто", "Запрошення".Київські неокласники. Микола Зеров "Київ - традиція". Т.Л.: авангард, футуризм, деструкція, урбанізм |
4 | 1 триместр вересень(B) №4 | Лек.4 | М Рильський "Молюсь і вірю", "Солодкий світ!.." Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі. Т.Л. Філософічність, сонет.Сонет " У теплі дні збирання винограду" - вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Т.Л. Сонет, філософічність |
5 | 1 триместр жовтень(A) №5 | Лек.5 | Урок виразного читання. Декламування поезій. Урок позакласного читання. Поезії Майка Йогансена |
6 | 1 триместр жовтень(B) №6 | Лек.6 | Проза. Жанрово-стильове розмаїття, модернізм у прозі. Микола Хвильовий(М.Фітільов). Провідна роль у літературному житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр. |
7 | 1 триместр жовтень(A) №7 | Лек.7 | "Я(Романтика)" - проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і призначенням. |
8 | 1 триместр жовтень(B) №8 | Лек.8 | Юрій Яновський. Романтичність світовідчуття і стилю в ранній творчості. Письменник і кіно. Новаторство художньої форми "Майстер корабля". Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисера,Сева, Тайах, та прототипи, модерністські образи образи Міста, Моря. Морально-етичні колізії твору. Т.Л. Художній час і простір, умовність зображення. |
9 | 1 триместр листопад(A) №9 | Лек.9 | Аудиторна контольна робота №1 Українська поезія 20-х років 20 століття. Микола Хвильовий, Юрій Яновський.
Творчі тестові запитання. Аудиторна контрольна робота |
10 | 1 триместр листопад(B) №10 | Лек.10 | Валер"ян Підмогильний. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. "Місто" - зображення "цілісної" людини: єдність біологічного, духовного, соціального. Т.Л. Екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія. НЛ-2 |
11 | 1 триместр листопад(A) №11 | Лек.11 | Остап Вишня(Павло Губенко)Оптимізм,любов до природи, людини, легкий гумор як риси індивідуального почерку митця."Моя автобіографія", "Сом" Т.Л. Усмішка |
12 | 2 триместр листопад(B) №12 | Лек.12 | Драматургія. Розвиток національного театру("Березіль" Леся Курбаса, драматургія 1920-1930 років). Микола Куліш. Тісна праця з театром Леся Курбаса. Сатирична комедія "Мина Мазайло". Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації. Т.Л. Сатирична комедія. |
13 | 2 триместр грудень(A) №13 | Лек.13 | Література української діаспори. "Празька школа" українських письменників. Євген Маланюк, Юрій Дараган, Юрій Клен, Олег Ольжич, Юрій Липа, Олена Липа. |
14 | 2 триместр грудень(B) №14 | Лек.14 | Євген Маланюк. Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії " Уривок з поеми". "Напис в книзі віршів..." - ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час длч нащадків. |
15 | 2 триместр грудень(A) №15 | Лек.15 | Іван Багряний. "Тигролови" як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Т.Л. Пригодницький роман Урок мовленнєвого розвитку. Усна характеристика |
16 | 2 триместр грудень(B) №16 | Лек.16 | Література в Західній Україні (до 1939 року) Богдан-Ігор Антонич. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. "Автопортрет","Вишні", "Зелена Євангелія", "Дороги","Різдво". Т.Л.Міфологізм, асоціативність. НЛ-2 |
17 | 2 триместр січень(A) №17 | Лек.17 | Осип Турянський. "Поза межами болю". Поема у прозі. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Т.Л. Поема у прозі. Урок позакласного читання. Улас Самчук "Марія" |
18 | 2 триместр січень(B) №18 | Лек.18 | Українська література 1940-1950р.р. Олександр Довженко - відомий український у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно."Щоденник" - правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Т.Л. Публіцистичність |
19 | 2 триместр січень(A) №19 | Лек.19 | "Зачарована Десна" - поєдання минулого і сучасного та два ліричні герої: малий Сашко та зріла людина. Т.Л. Кіноповість, публіцистичність.
Урок мовленнєвого розвитку. Складання анотацій до творів О.Довженка. Аудиторна контрольна робота |
20 | 2 триместр лютий(B) №20 | Лек.20 | Аудиторна контрольна робота №2 Тестові творчі завдання (Остап Вишня, Богдан-Ігор Антонич, Олександр Довженко, Євген Маланюк, Микола Куліш |
21 | 2 триместр лютий(A) №21 | Лек.21 | Т.Л. Соцреалізм, модернізм, постмодернізм. Поети-шістдесятники. Василь Симоненко. Традиційність його лірики. "Задивляюсь у твої зіниці..", "Я..", "Ти знаєш, що ти - людина.." Т.Л. Віршові розміри |
22 | 2 триместр лютий(B) №22 | Лек.22 | Дмитро Павличко. Громадянські мотиви лірики. "Два кольори". Микола Вінграновський. Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самозосередження". "Таємниця твого обличчя". Використання фольклорних персоніфікованих образііів для передачі глибокого почуття. |
23 | триместр () №23 | Лек.23 | Ліна Костенко. Особливості індивідуального стилю(філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). "Страшні слова, коли вони мовчать", Недумано, негадано...", "Хай буде легко дотиком пера.." " По сей день Посейдон посідає свій трон.. " - мотив єднання людини зі світом рукотворної краси і природою |
24 | 2 триместр березень(B) №24 | Лек.24 | "Маруся Чурай" - історико-фольклорна основа історичного роману. Підсумкове оцінювання |
25 | 2 триместр березень(A) №25 | Лек.25 | Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. Т.Л. Роман у віршах НЛ-1,2,3,4 |
26 | 2 триместр березень(B) №26 | Лек.26 | Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. " Мені зоря сіяла....", "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..", "Господи, гніву пречистого..". Стан активної позиції ліричного героя. Т.Л. Екзистенційні ідеї в художньому творі |
27 | 2 триместр квітень(A) №27 | Лек.27 | Іван Драч. "Балада про соняшник" - поетичний роздум про суть мистецтва. Т.Л. Балада Урок виразного читання. Декламування поетів-шістдесятників |
28 | 2 триместр квітень(B) №28 | Лек.28 | Проза другої половини 20 століття. Олесь Гончар. "Модри Камінь" - романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі. Т.Л. Новела |
29 | 2 триместр квітень(A) №29 | Лек.29 | Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном" -"вічна" тема любовного трикутника в новітній інтерпретації. Т.Л. Художня деталь (поглиблено) |
30 | 2 триместр квітень(B) №30 | Лек.30 | Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. |
31 | 2 триместр травень(A) №31 | Лек.31 | Історико-культурна ситуація наприкінці 20 століття та початку 21 століття. З"ява нового літературного покоління. Література елітарна,вишукана, високохудожня. Література масова, популярна. Т.Л. Постмодернізм, література елітарна, масова |
32 | 2 триместр травень(B) №32 | Лек.32 | Аудиторна контрольна робота №3 Тестові творчі завдання(Ліна Костенко, Василь Стус, Григір Тютюнник, Олесь Гончар) Аудиторна контрольна робота |
33 | 2 триместр травень(A) №33 | Лек.33 | Поезія: І. Римарук ("Обнови"), Ю. Андрухович ("Астролог","Пісня мандрівного спудея"), О.Забужко("Рядок з автобіографії", "Читаючи історію"), О.Ірванець("До французького шансоньє") |
34 | 2 триместр травень(B) №34 | Лек.34 | Проза, есеїстика: Г.Патуляк("Потрапити в сад", "Косар"), Ю.Андрухович("ShevchenkoisOK"), В.Діброва("Андріївський узвіз") |
35 | 2 триместр травень(A) №35 | Лек.35 | Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві (на тлі відповідного відрізка часу). Підсумковий урок |