2021-2022 навчальний рік
1 | 1 триместр вересень(A) №1 | Лек.1 | Вступ. Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література( у тому числі на електронних носіях). Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Типи норм. Нормативне й ненормативне мовлення. |
2 | 1 триместр вересень(B) №2 | Лек.2 | Лексична норма. Лексичне значення слів. лексична помилка. Слово і контекст. Урок мовленнєвого розвитку. Укладання тематичних словників-мінімумів |
3 | 1 триместр вересень(A) №3 | Лек.3 | Контрольна робота
Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення. Аудиторна контрольна робота |
4 | 1 триместр вересень(B) №4 | Лек.4 | Лексичні й фразеологічні синоніми. Синонімічне багатство української мови.Лексичні антоніми і пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів. |
5 | 1 триместр жовтень(A) №5 | Лек.5 | Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов. Недоречне вживання українських слів у невластивому значенні. Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування тексту із творчим завданням |
6 | 1 триместр жовтень(B) №6 | Лек.6 | Основні групи фразеологізмів. Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. утвердження лексичної норми в словниках української мови. |
7 | 1 триместр жовтень(A) №7 | Лек.7 | Контрольна робота №2 Тестування
Аудиторна контрольна робота |
8 | 1 триместр жовтень(B) №8 | Лек.8 | Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації(мовець(адресант), слухач(аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування. |
9 | 1 триместр листопад(A) №9 | Лек.9 | Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Воимоги до мовлення оратора. Аудиторія(слухач / слухачі). Види слухання, цілі слухання. |
10 | 1 триместр листопад(B) №10 | Лек.10 | Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту. |
11 | 1 триместр листопад(A) №11 | Лек.11 | Ефективність мовлення. Комунікативний намір. Мовленнєва поведінка. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. |
12 | 2 триместр листопад(B) №12 | Лек.12 | Мовленнєва подія. Мовленнєвий вчинок. Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування взірцевих текстів промов. |
13 | 2 триместр грудень(A) №13 | Лек.13 | Контрольна робота №3 Урок мовленнєвого розвитку. Написання есе. Контрольне есе. Аудиторна контрольна робота |
14 | 2 триместр грудень(B) №14 | Лек.14 | Орфоепічна помилка.Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування У / В, І / Й як засіб милозвучності. Урок мовленнєвого розвитку. Складання конспекту тексту наукового стилю. |
15 | 2 триместр грудень(A) №15 | Лек.15 | Основні правила вимови голосних звуків. Основні правила вимови приголосних звуків. |
16 | 2 триместр грудень(B) №16 | Лек.16 | Наголос. Нормативний наголос. Основні правила наголошування слів. Варіантне наголошування слів в українській мові. Діалектний наголос. |
17 | 2 триместр січень(A) №17 | Лек.17 | Словорозрізрізнювальний наголос. Складні випадки наголошування слів. Урок мовленнєвого розвитку. Усне і письмове докладне переказування текстів різних стилів. |
18 | 2 триместр січень(B) №18 | Лек.18 | Контрольна робота. Тестування. Аудиторна контрольна робота |
19 | 2 триместр січень(A) №19 | Лек.19 | Орфографічна норма. Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії. Наголошені Е, И в корені слова. |
20 | 2 триместр лютий(B) №20 | Лек.20 | Правила вживання апострофа. Позначення м"якості приголосних на письмі. Урок мовленнєвого розвитку. Складання ділового листа |
21 | 2 триместр лютий(A) №21 | Лек.21 | Чергування звуків. Чергування голосних звуків. Чергування приголосних звуків. Зміни приголосних при збігу їх у процесі словотворення. |
22 | 2 триместр лютий(B) №22 | Лек.22 | Спрощення в групах приголосних. Подвоєння та подовження приголосних. |
23 | триместр () №23 | Лек.23 | Правопис префіксів.Правопис суфіксів. Урок мовленнєвого розвитку. Усне переказування тексту публіцистичного стилю. |
24 | 2 триместр березень(B) №24 | Лек.24 | Уживання великої літери.
Складні випадки написання прізвищ і географічних назв Підсумкове оцінювання |
25 | 2 триместр березень(A) №25 | Лек.25 | Правила перенесення слів із рядка в рядок. Правила географічних скорочень слів. |
26 | 2 триместр березень(B) №26 | Лек.26 | Контрольна робота. Урок мовленнєвого розвитку. Написання есе на одну з тем: " Життя в гармонії з природою", "Моє бачення сучасної школи", " Чого варто уникати в спілкуванні", "Ціна недбалості", "Гаджети чи реальне спілкування?" Аудиторна контрольна робота |
27 | 2 триместр квітень(A) №27 | Лек.27 | Написання складних слів разом і через дефіс. |
28 | 2 триместр квітень(B) №28 | Лек.28 | Написання слів іншомовного походження.Правило дев"ятки. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук(збоку - з боку; зрештою - з рештою тощо) |
29 | 2 триместр квітень(A) №29 | Лек.29 | Написання НЕ, НІ з різними частинами мови. Морфологічна норма. Морфологічна помилка. |
30 | 2 триместр квітень(B) №30 | Лек.30 | Контрольна робота Тестування
Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменників.
Іменникм чоловічого і жіночого роду, що означають назви людей задіяльністю. Аудиторна контрольна робота |
31 | 2 триместр травень(A) №31 | Лек.31 | Іменники чоловічого роду II відміни. III,IV в Ор.Відмінку, словозміна іменників. Кличний відмінок. Творення та відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові. |
32 | 2 триместр травень(B) №32 | Лек.32 | Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Правила ведення суперечки. |
33 | 2 триместр травень(A) №33 | Лек.33 | Аргументи й доказовість. Полемічні прийоми. Публічний діалог, дебати. |
34 | 2 триместр травень(B) №34 | Лек.34 | Різновиди суперечки: диспут, дискусія Урок мовленнєвого розвитку. Дискусія на одну із тем: " Гроші. Навіщо їх збирати? Де зберігати? На що витрачати?", " Мовга мода - це добре чи погано?" |
35 | 2 триместр травень(A) №35 | Лек.35 | Мистецтво відповідати на запитання. Підсумковий урок |